De Coachingsgesprekken

Na het kennismakingsgesprek gaan we aan de slag met jouw coachvraag. In deze gesprekken zal ik jou vragen stellen die bedoeld zijn de situatie duidelijker te krijgen, zodat we bij de kern komen. Je zult jezelf steeds bewuster worden van de rol die jij in de situatie speelt, wat jouw bijdrage aan de situatie is en wat voor invloed jij in de situatie hebt. We noemen dit de ‘from where you are' fase.

Na dit bewustwordingsproces vormen we een beeld van de situatie die jij het meest ideaal vindt. Hier word je uitgenodigd en uitgedaagd om jouw gebruikelijke manier van denken los te laten en ruimte te geven aan jouw doel, wens, verlangens en dromen. We noemen dit de ‘where you want to be' fase.

Vervolgens gaan we de brug bouwen tussen de eerste en tweede fase. Wij beginnen met het verzamelen van alle ideeën en opties die je kunnen helpen om je doel te bereiken. Uit die opties, mogelijkheden en ideeën maak je vervolgens een selectie en kies je welke je wilt uitvoeren. Hierna maak je een afspraak met jezelf over wat de concrete, tastbare doelen zijn die je gaat stellen. Dit wordt jouw plan de campagne waarmee jij aan de slag gaat.

QuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuote