Het kennismakingsgesprek

Jouw relatie met mij begint met een kennismakingsgesprek. Wij praten over de situatie (privé of zakelijk) waar jij op dit moment mee worstelt en waarmee je geholpen wilt worden. Je wordt gevraagd om deze situatie te vertalen naar een vraag, die de coachvraag wordt genoemd. De coachvraag wordt gebruikt om focus en richting aan onze gesprekken te geven en om te kunnen meten in hoeverre onze gesprekken relevant zijn ten opzichte van de situatie die jij wilt veranderen, oplossen of verbeteren.

Tijdens het kennismakingsgesprek besluiten we hoeveel gesprekken er nodig zijn, hoe vaak en waar zij zullen plaatsvinden. Ook zullen wij het hebben over wat jij van de gesprekken en van mij als coach verwacht. Tenslotte hoor je van mij wat de kosten zijn en de voorwaarden voor betaling.

Aan het einde van het kennismakingsgesprek krijg je van mij een welkomstpakket met een coachingscontract en een kopie van de Ethische Gedragscode en de Klachtprocedure van de NOBCO (Nederlandse Orde van Beroeps Coaches).

QuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuoteQuote